رنت ماشین شورلت
نوشته شده توسط : سفرآلامو

رنت ماشین شورلت

شرکت خودروسازان کانادا، اجاره ماشین و اجاره خودرو ، برای فراهم آوردن وسایل نقلیه به اشتراک گذاری خودروهای بیشتر برای دانشجویان دانشگاه در سراسر تورنتو یکپارچه شده اند.

به عنوان بخشی از مشارکت، شورولت کرایه ماشین را با 16 خودروی شورولت ارائه می دهد که در ناوگان مشترک اتومبیل در دانشگاه اجاره ماشین ارزان، دانشگاه تورنتو و دانشگاه یورک مورد استفاده قرار می گیرد. این خودروها عبارتند از: شورلت کروز، سونیک و تراک سال 2015.

این اولین بار است که اجاره ماشین عروس، بخشی از شبکه شرکت اجاره ماشین در تهران، در محوطه دانشگاه در دسترس خواهد بود، به گفته این شرکت.

“ما درک می کنیم که دانش آموزان باید از زمان به زمان از دانشگاه دور بمانند، این که آیا خواندن مواد غذایی و یا کشف فرهنگ پر جنب و جوش تورنتو با دوستان است، بنابراین ما بسیار هیجان زده هستیم تا به آنها کمک کنیم که با گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه حمل و نقل کنند.” استیو تودلا، معاون رئيس جمهور و مدیر کل شرکت در انتاریو. “همکاری با شورلت ما را قادر می سازد تا دانشجویان را با انواع خودروهای فوق العاده با نرخ ساعتی کم ارائه دهیم تا از مزایای یک ماشین شخصی بهره مند شوند، اما تنها زمانی که به آن نیاز داریم، پرداخت می شود.”

اجاره خودرو


به عنوان بخشی از این برنامه، هزینه ثبت نام برای دانش آموزان در سه دانشگاه دانشگاه لغو می شود – با احترام شورلت. علاوه بر این، کاربران اجاره اتومبیل در این محوطه دانشگاه ها 6 دلار رانندگی در ساعت را در تمامی مدل های موجود Chevrolet دریافت خواهند کرد.

جان راث، معاون فروش، خدمات و بازاریابی GM Canada، گفت: “ما هیجان زده هستیم که با کرایه ماشین کار کنیم تا دانشجویان دانشگاه سفرآلامو با این فرصت منحصر به فرد برای پیدا کردن جاده های جدید در داخل و خارج از محوطه دانشگاه، ارائه دهند.” “این همکاری امکان دسترسی به محدوده وسیعی از سرگرمی به درایو و شیکر شورلت را فراهم می کند که از آخرین اتصالات در وسایل نقلیه ای برخوردار است، که به راحتی می تواند در طول سفر به شهرهای پر جمعیت مانند تورنتو متصل شود.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: